2012-09-14

Kategori:

Idag har vi varit till Happis, där köpte jag (ikea) ett lackbord som jag ska ha skrivaren på som passar bra --> dära i hörnet ;) hehe..Köpte även lite smågrjer som 2st diskborstar, servetter, 2 st fotoramar och tyg till kudde. Var till rajala en sväng och köpte mig 2 tröjor, linne och hår grej. Så nu är jag helnöjd ! Fått det jätte fint i vardagsrummet. Ny tapet nya gardiner , nya kuddar, även krukor å blommor :) Nu blir det nog bara att ta det lugnt resten av dagen och se serier. I morgon blir det dop. kommer bli kul då släkten ska komma så får man träffa dom. I onsdags var jag hos barsken , 3dje sittningen avklarad. Får se om det kanske blir en till för att bara fylla i lite extra, göra smådetaljer dsv. Här är några bilder härifrån, allt är inte från v-rummet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: