to understand the future we have to go back in time

Kategori:

Hälsat på hos farmor idag. Var jätte trevligt. Ozzi hade kul med sina nya hundkompisar, lekte säkert i 3h i sträck. förklarar varför han somnade så fort i bilen. Nå annars har vi inte hunnit med så mkt mer idag. Varit förbi mamma en sväng och hämta lite grejer och pratat. Patrik håller på att steka palt som vi fått från siri. Även skickat efter ett överkast till sängen + kuddar & bokhylla till sovrummet. Igår skickade vi efter en ny skrivare som tidig födelsedagspresent till mig själv. Välbehövligt !  Så mkt som jag håller på med bilder dsv. Den kmr mest troligt i morgon em, elr fredag. längtarlängtar..
 
 
 
 

Kommentarer

  • Annika säger:

    Fin blogg :)


    Vänligen svara på kommentaren via min blogg, och inte på svara knappen. "Svar till mig" krånglar bara och jag har gått miste om flera hundra kommentarer tack vare det.

    2012-08-09 | 11:41:29
    Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här: