10 sanningar om mig själv

Kategori:

1 Jag har väldigt dåligt tålamod !

2 Jag älskar frukt och bär !

3 Jag är lat..väldigt sprallig och glad men älskar att sova.

4 Jag är en väldigt säker människa vet ofta vad jag vill och vad jag tycker.

5 Svårt att bestämma mig om det gäller småsaker, för att jag egentligen inte är så brydd så brykar tycka att de inte spelar ngn roll (småsaker)
 
6 Gillar att diskutera saker, gillar att ha rätt
 
7 Gillar inte när folk skämtar på andras bekostnad / dålig attityd. Kan bli lätt irriterad över sånt. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

8 Bra på att slösa pengar...ingen nyhet

9 Ont i huvudet jämt, spänner käkarna morgon som kväll.

10 Tycker det är jätte kul att pyssla, vara kreativ. Göra andra fina , fixa hår & smink.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: