2012-07-17

Kategori:

Idag har man jobbat, som vanligt. Är alltid lika trött då jag kommer hem från jobbet. Är inte så van med så långa arbets dagar och då jag är van att lägga mig så sent så har försökt ändra lite så det passar in bättre. Jobbar hela veckan förutom lördag, då är jag ledig! :) Sen jobbar jag nästa vecka också. Augusti månad är jag ledig första veckan men sen så blire jobb igen fast kortare dagar, bra att tjäna lite pengar :)

Vad mer har man gjort idag ? Joo har varit förbi mamma en sväng fick med mig matlåda med broccolipaj och så hade mina student(klassbild) bilder + katalog kommit. Har varit ute och cyklat i ca 2h. Ganska skönt, vädret kan man ju inte heller klaga på :) Nu blir det nog bara att äta ngt och ta en dusch. Efter det, Nattinatt !
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: