Kasst väder, dåliga kläder

Kategori:

Har idag ätit middag hos mamma efter det var vi och fikade hos patriks föräldrar , träffade även pappa och ritva på stan så dom kommer kanske förbi i morgon hit och ser hur vi har det :)
 
KASST VÄDER , så finns inte så mkt att göra. Har beställt ögonfransnäring - Xlash - som det heter, många som rekomenderar det, man får längre fylligare, starkare, svartare.böjdare fransar. Resultat varierar från person till person. Skadar ju inte att testa tänkte jag, vem vill inte ha bättre kvalla på fransarna ;) ? + att jag fixade 200 :- rabatt på de. så 300 :- fick jag det för och ska räcka i flera månader sägs det. Ingen nära som testat nå liknande så får bli den första så får jag rekomendera de till andra;) Fanns väldigt många och olika märken på ögonfransnäring. Hörde att neu-revita lash är också bra men att de är rätt starka så dom som har känsligare hud/ögon (tex.jag) blir lätt röda om ögonlocken och att de inte far bort så lätt och att ögat kan bli irriterat. Men att xlash ska vara lika bra men utan rött ögonlock.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: