lite av varje

Kategori: Allmänt

Är så himla sugen på att shoppa, spendera en hel dag i lule. Behöver nya sommarkläder. Tanken var ju att jag skulle shoppa då jag var i turkiet men då gick de ju åt så mkt pengar till taxi varje dag och till mat då hotellmaten var så dålig. Köpte istället födelsedagspresent till mamma och patrik. De ända jag köpte till mig där var alkohol mat taxi typ :) haha. Vi hade tur med vädret hela veckan vi var där. Jävligt kul när vi for ett gäng på kvällen och badade. Sååååå stora vågor var det ! Men synd nog höll ja på att drunkna varje gång vågorna smälde ner skallen i botten. Fick dra sig efter sanden under vattnet fort till land. Lite panik fick man ju. Tur sen så hjälpte killkompisarna sen med att lyfta en ovanför vågorna och då var det jätte kul. kunde simma hur lungt som hellst;) Lite sen uppdatering från hur de var i Turkiet.

Nu till dagsläget! Tina är på sunderby BB. Hoppas allt kommer gå bra och att hon inte behöver vänta längre. Alla är uppspelta och längtar att få se den lille. Kom ut nu :) <3

Medans hon och björn är där är vi Labbevakt. Ozzi och han går bra ihop. Ozzis öra har börja resa sig, man får hoppas det håller sig så. Nästa vecka ska han vaccineras också.

Vad mer ska jag skriva om? Studenten och balen gick jätte bra:) Synd bara att jag dragit på mig en rejäl förkyldning från turkiet så fick pudra näsan ofta för att de röda från att jag snytit mig 1000 gånger inte skulle synas så bra.

På tisdag börjar jag jobba! Fredag ska vi alla till stugan. Då ska vi äta god middag bada basta och vad alt annat man kan hitta på, blir även att sova där. Sen lördag så ska jag patrik och ozzi till peter och grilla / dricka. Micke och nå fler skulle också komma. Får se till att ha med kameran så man får lite bilder från kvällen ;) Bara de nu inte är massa tråkisar där som inte vågar va m på bild. Alltså syftar inte på peter o micke patrik då :)

Nå nuuu har jag ju skrivit lite ;) Å mer blire inte idag. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: